2 comments
Not resolved
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
Website

www.officialiphoneunlock.co.uk is a scam. I paid and waited 5 days for no response. Then I got an email stating that the time has come and I can now pay for the activation lock removal and provided a link. They described that what I paid for was to be on a waiting list. Who the *** pays to be on a wait list? They either want the business or not!! AVOID this website it’s a SCAM!!!

Here the email:

Dear XXXXXXX

Thanks for purchasing a pre-ordering service from OfficialiPhoneUnlock. As promised, we would inform you when the iCloud unlock was available and give you the opportunity to be placed on the priority unlocking ***.

To complete your purchase and get iCloud unlocked within 1-5 working days (excl. weekends) simply use the following link:

http://www.officialiphoneunlock.co.uk/addtocart.php?strNetwork=Activation%20Lock&strIMEI=XXXXXXXXXXX&strPhoneType=Watch&full=1

We cannot refund pre-orders due to the cost of providing the service, as stated on our homepage. However, if no further payment is made by yourself we will not proceed with the unlocking and no more payment will be due.

Kind regards

Stephanie

Operations Manager

Official iPhone Unlock a division of DataCorp Ltd

http://www.officialiphoneunlock.co.uk

Review about: Official Iphone Unlock Apple Cell Phone Activation.

Reason of review: Scam Website.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Scam service.

Had an Experience with Official Iphone Unlock?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
a very nasty man
Milton Keynes, England, United Kingdom #1313933

these *** bags think they can continually rip people off.....a message for Nochex staff...you ripped the wrong guy off, huge mistake, keep looking over your shoulder!

LUCIFER
Hertford, Hertford, United Kingdom #1236143

totally agree....*** scam merchants taking the *** out of people that need their help.maybe one day they will *** the wrong person over who will take it personally and make it their mission to cause some havoc...!

You May Also Like

Highster Mobile - Lies. Highster Mobile "Purchased BECAUSE it was a lifetime access purchase. That was the reason. 8 months later, I'm locked out with no warning, no ability to save my data. The website STILL..." Read more Bitdefender - Can't install on a brand new MacBook Pro Bitdefender "I bought a brand new MacBook Pro, within a week I decided to play it safe and install an antivirus. I saw on several websites that Bitdefender didn't slow down..." Read more Ndot Technologies India Ndot Technologies "it looks like they have changed their product name from taximobility to http://www.tagmytaxi.com/ Tagmytaxi is the same scam as http://www.taximobility.com/ they have scammed me out of $6000 and they will do the..." Read more Spywhizz - This guy is a robber! Spywhizz "Do not let this *** bag steal your money. He simply is a day light robber! I think FBI should involve and hunt him and his www.spywhizz activity. Youtube must..." Read more Done Com - Poor customer service and unprofessionalism Done Com "We engaged done.com for replacing toilet seats and faucets in multiple bath rooms at our home in December. The service technician came late for appointment and left after two hours...." Read more Costway - Defective Washing Machine Costway "I received the washing machine on July 7, 2017. After reading the manual, i started using it. I was able to wash 3 loads of baby clothes, which was my..." Read more Thrifty Propane - The driver parked the propane truck in my front yard Thrifty Propane "Propane delivered on 7/20/2017 driver decides to just run the truck all over my front yard and parks there so he could be closer to the tank. I guess he..." Read more Bad Pella support Pella "Several years ago we purchased a Pella sliding door system and had problems with the glass and later the blinds which took several calls to Pella support to get fixed...." Read more